U kunt bestelling altijd traceren. Wanneer de bestelling is geaccepteerd zult u per mail een bevesteging ontvangen en waneer het onderweg is zult u een traceringnummer ontvangen zodat u uw bestelling kunt volgen op de website van de leverancier. We werken met de beste leveranciers zodat we altijd snel en efficient kunnen leveren. De traceringsnummer kan soms een tijdje duren voordat het beschikbaar is, als u dat niet in uw inbox vind wilt alstublief even uw spambox controleren.
Bestellingen worden meteen verwerkt, Het is niet mogelijk om daarna nog iets te wijzigen of er aan toe te voegen . Daarom adviseren u om een nieuw bestelling te plaatsen van de producten die u graag nog zou willen hebben.
Ja dat is mogelijk. Contacteer ons via client@needen.be, het liefst uiterlijk 2 uur na de bestelling. Na deze periode zit uw bestelling al in het systeem van onze warenhuis en zal het veel moelijker zijn om deze te annuleren.
Een bestelling "in afwachting" is een bestelling die doorgezet aan het worden is naar een magazijn. Betalingen worden verwerkt, adressen worden gecontroleerd en andere logische kwesties.
De term “Wordt verwerkt” betekent dat ons magazijn bezig is met het voorbereiden van van uw bestelling, ze worden geteld, verpakt en verzonden. Dit proces kan soms langer duren dan verwacht als wij een product van een andere magazijn moeten halen om ze vervolgens alsnog allemaal als geheel te verzenden. Zodra alles verwerkt is dan wordt uw bestelling verzonden en zult u ook een traceringsnummer ontvangen. *Als u de traceringsnummer niet in uw inbox vindt wilt u dan uw spambox controleren.
De term “Gedeeltelijk verzonden” betekent dat ons warenhuis een deel van uw bestelling heeft verzonden om de beschikbare producten zo snel mogelijk te leveren. Daardoor worden uw bestellingen in gedeeltes verzonden, met de mogelijkheid dat u meerdere traceringsnummer krijgt en dat de bestellingen op veschillende tijdstippen arriveren.
De term “Geannuleerd” betekent dat uw bestelling niet is gevalideerd, dat kan te maken hebben met de volgende factoren:
1# U heeft er om gevraagd;
2# Door onaccepteerbare betalingsfouten, wilt u de betalingsmethode altijd goed controleren alstublieft.
3# Door producten die niet op voorraad zijn, in dit geval wordt u terugbetaald door middel van een couponcode die u meteen of in de toekomst kunt gebruiken voor een andere bestelling.
Als u een onvolmaakt product krijgt dan heeft 7 dagen de tijd om ons via client@needen.be te contacteren en ons een foto toe te sturen van de pakbon die met uw bestelling is meegeleverd. Ook dient u een duidelijke foto van het artikel in kwestie mee te sturen met daarop de defecten gemarkeerd.
Bevestigingsmails worden automatisch verzonden. Als u niets heeft ontvangen wilt u dan alstublieft uw spambox controleren. Om te voorkomen dat onze mails naar uw spambox gaat wilt ons e-mails als veilig markeren alstublieft.
Zodra uw bestelling verzonden is; zult u een traceringnummer ontvangen zodat u uw bestelling kunt volgen op de website van de leverancier. We werken met de beste leveranciers zodat we altijd snel en efficient kunnen leveren. De traceringsnummer kan soms een tijdje duren voordat het beschikbaar is, als u dat niet in uw inbox vind wilt alstublief even uw spambox controleren.